AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Monday, May 13, 2019

Salam Ramadhan 1440

Salam ramadhan 1440 Hijrah..long time x update lagi blog aku ni, haha
Gara-gara jadi cikgu sekarang memang la x sama masa jadi gstt 9-10 tahun dulu.
Tambahan lagi dah kahwin dan ada anak memang payah la nak berblogging...
Alhamdulillah dah masuk Ramadhan tahun 2019 ni, hari ni dah Ramadhan ke 8, pejam celik pejam celik kejap je masa berputar...syukuri seadanya atas segala nikmatNya.

Ok tahun ni aku masih lagi duduk di bilik tayang, inilah tempat bilik guru aku bersama dengan kak Rahana. Alhamdulillah dulu aku tension duduk bilik2 khas ni sekarang baru nmpk hikmahnya. Seronok je dan lebih privacy. 

Tahun ni aku mengajar semua kelas-kelas krk/kaa. Kelas baik2...walau apa pun cabaran untuk aku mengajar subjek PT3 untuk ASK dan Geografi sebanyak 3 kelas. Semoga aku dapat mengajar mereka dengan baik dan mereka mudah faham ilmu yang aku sampaikan dan mereka mendapat keberkatan dan kejayaan..insyaAllah..aamiin (doaku dibulan Ramadhan ini) agak skema sikit ayatnyer haha..

Nak cerita hal lain2 kat sini adalah bahaya...xpe kita tengok je dulu (hmmm)

Tahun ni first time aku mohon eg tukar lantaran sebab yg hanya Allah yg tahu dan sebab sekolah jauh dari rumah tapi sebenanrnya aku xnk pindah lagi...tengok jela dapat ke x bulan 6 ni bila result eg tukar keluar.





Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...