AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Thursday, June 28, 2018

Germany Tears ..tersingkir dah

Sekian lama x update blog dek ke’busy’an sebagai cikgu dan ummi noah..hari ni aku nak update sikit pasal pasukan bola sepak negara kesayangan aku germany yg baru je melakar sejarah terkeluar dari saingan world cup peringkat kumpulan 2018 setelah 80 tahun bertahan..huhu sedih dan kuciwa kurasa..tapi tahun ni start dari awal mmg aku dpt rasa xsedap hati tgk dorang main..bila kalah dgn mexico tu mmg da rasa german xpergi jauh..tahniah la kpop korea wakil asia menyingkirkan jerman juara bertahan dari pentas dunia..insyaAllah jerman akn bangkit semula lps ni..rindu sgt dgn team klose,schweinteiger,lahm,podolski,ozil dedulu..muller dgn ozil dan tony kroos pun dgn line up dedulu lebih nmpk power..harap pemain muda yg ade skrg digilap lagi..tetap anggap joachim loew coach terbaik..dia yg bwk jerman menang world cup 2014 dan euro/world cup sentiasa sekurang2 nya di quarter final..kecewa kurasa sama seperti umno jatuh ditangan pakatan harapan rasenye..huhu tapi aku bkn umno ye

Dari awal aku carik majalah world cup tahun ni xjumpe..baju jersy utk noah plak abes stok..mmg Allah x bagi aku membazir duit dan ade hikmahnye..pengajaran yg diatas xselalu diatas..dan dibawah xselamanya dibawah
🇩🇪🇩🇪🇩🇪
#stillsupportgermany
#ayuhbangkit










Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...