AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Thursday, December 4, 2014

Drama pertama Zarif AF bakal ditayangkan di Astro Oasis

Sebagai peminat..just kongsi..zarif baru abes shooting first drama dier..katenyer untuk tayangan di astro oasis bulan ni..xtau la kisah camne drama ni yg kami fans tau zarif bwk watak Pilus dalam drama Pukau ni..watak gengster..haha sesuai jugak la..

Aku penah war2 kan dulu kat forum cari nak la zarif ni berlakon,watak gengster pun xpela untuk permulaan...xsangke termakbul..selain tu budak af yang lain mcm aman berlakon cerita cinta arahan Micheal Ang..heroin dier Elfira Loy..tu pun sesuai la untuk aman..
Sekarang dorang si zarif,aman,nuha dgn firman ader kat sabah. Sekaligus ader show dgn rakaman diari khas untuk juara si Firman.
Dan tadi balik Taman Anggerik jap anta mak balik dari Langkawi . Abah dah cari kucing baru kat pasar. Nak ganti tugas Ebi yg malas kejar tikus katernyer. Dan2 gak namer kucing tu Firmannn haha. Dulu Ebi kan diambil sempena Af5. Seekor lagi adik badik Ebi,Syawal namernyer. Kelakar plak biler dikenang. 
               Salah satu gambar dalam lakonan Zarif


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails