AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Monday, February 13, 2012

Pening..pening

what the meaning of this picture??errr..hehe..miss u B
Sekarang nga pening...sbb info pendaftaran kat UTHM cumer ader kat Facebook punyer page je...so aku bace komen2 dan info2 kat ctu agak serabut gak otak. Tentang borang itu ini...semue2 la berkaitan dengan pendaftaran pelajar universiti. Sebabnya, UTHM je belum abes anta borang dan surat tawaran yang terkini lagi kat kitorang...mungkin dlm minggu ni dpt la tu...kene wat akaun untuk elaun plak kene gune Bank Muamalat..belum lagi tentang nk beli setem hasil tambahan lagi..mcm2...serabut gak...sebab bace kat komen2..yang ini ckp ini..yang itu ckp itu..persoalan plak bnyk dari kitowang ni..hehe..
Apa2...kene settle kn satu persatu la..nk ke hulu ke hilir geng da xde..semuer da masuk maktab dgn universiti..huhu...cedih :(



Arini 'Encik Tunang' da mendaftar..dier dpt kolej lain plak dari dlm surat tawaran...Desasiswa Restu katernyer..tingkat atas..nmpk laut ye B..hehe..best tu..pastu Aizim citer semuer student yg mendaftar da senior2..kirer B paling muda la ek..hehe...


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails