AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Sunday, January 29, 2012

Susun Silang Kata

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu

Diz song walopun da lamer..aku tetap suke lagu nie..dulu2 time jadi gstt kat SMKBK, kak fify slalu kenenkn lagu nie kunun kalo kter jatuh chenta dgn kwn2 yg berhampiran kter kat skola tu,cari2 rupenyer xjauh pun..owg yg dekat2 je..hehe..tingat plak ejekan kak fify dulu..so aku dedicated lagu ni dlm video ringkas aku dgn aizym..cayang beby ^_*




Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails