AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Tuesday, January 31, 2012

Tahniah Miss Meen :)

Mr S & Miss Meen 

Aizym & Qistina Filzah :) hehe
Sape Miss Meen??hehe dier adalah kwn gstt aku kat SMKDUAM la..aminatulhuda atau aku panggil atun..juga baru melangsungkan pertunangan dgn Mr S dier..Encik Sahadirlah...wink wink.. :) lps seminggu aku menjadi tunangan Aizym...member aku atun plak..tp hari tu xdpt dtg sbb Aizym ader hal dekat Pahang. Ape2 pun tahniah wat member aku nie..sgt2 sweet dlm tema warna peach jingga :) semoga kter samer2 tabah menghadapi dugaan dlm pertunangan dan berdoa kesejahteraan bersama kay..Insya-Allah..amin


Share/Bookmark

Monday, January 30, 2012

Awan Nano Hafiz~ Juara Lagu ke 26

Tahniah Hafiz..menjulang anugerah vokal terbaik & juara keseluruhan pada malam ini bagi edisi ke 26 Juara Lagu yg bersiaran di TV3 sebentar tadi. Lagu Awan Nano ciptaan M.Nasir dan lirik oleh Hasmi Hashim dendangan Hafiz AF berjaya memikat hati juri..hehe..mmg da target da...antara Hafiz,Alyah atau 3 Suara yg menang..target Faizal Tahir mng persembahan terbaik tp Alyah (kisah hati) yg mng..ok gak..Faizal Tahir(karma) tempat ke3..Tempat ke2 3 Suara(beribu sesalan)..dan Hafiz(awan nano) Juara. Hafiz dengan bertshirt dan seluar track berkaki ayam naik pentas tau..kesinambungan dari video klip dier...Herman Tino sbg ayah dier pun dijemput dlm persembahan..aha..kalo nk satu lagi watak, leh bawak Johan RL sbg abang Hafiz..hehe..kan gaya rambut samer tu :)


Share/Bookmark

Sunday, January 29, 2012

Susun Silang Kata

Aku ingin bermimpi denganmu
Ke awana untuk teman bintang bulan
Kerananya lebih terang sinarnya
Dengan kehadiran kau dan aku

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

Kau umpama susun silang kata
Yang terakhir untukku
Sekian lama ku mencari
Rupa-rupanya di depanku
Hidup ini tak bererti
Jika tiada cinta di hati
Untuk terus ku teguh berdiri

Bagiku kaulah yang terindah
Manisnya senyuman anugerah Tuhan
Memarakkan api dalam diriku
Tak pernah aku sangka ada

Asingnya buatku
Asyik memikirkan dirimu

Dan tak kira apapun
Yang terjadi dalam mimpiku
Usahlah ia berakhir
Tanpaku memilikmu

Diz song walopun da lamer..aku tetap suke lagu nie..dulu2 time jadi gstt kat SMKBK, kak fify slalu kenenkn lagu nie kunun kalo kter jatuh chenta dgn kwn2 yg berhampiran kter kat skola tu,cari2 rupenyer xjauh pun..owg yg dekat2 je..hehe..tingat plak ejekan kak fify dulu..so aku dedicated lagu ni dlm video ringkas aku dgn aizym..cayang beby ^_*




Share/Bookmark

Tuesday, January 24, 2012

A&F EngaGeMent

Filzah & Aizim
comel x kitowang time kecik?
kak nisah my kakak ipar yg tkg wat udang sambal sedap tau
Aiza dtg dgn kembarnyer Aida
Alin..bakal adik ipar yg peramah :-)
my geng gstt :-)
iqbar & kak fizah yg serasi bersame..ramai sedare mare aku ingt dowg de  pape
bersama adik tunang & sepupu dowang

my fotographer ayie adik kak fizah..hehe
antara kwn gstt yg dtg..termasuk la tunang aku..en aizim cute
aizym b..sblm dtg meminang
bersama alin
bnyk kamera kne pndg
fiky
bersama mak tercinta..puan siti hawa
my bespren..kak fizah sejarah yg bnyk membantu sblm majlis berlangsung
family alang & adik nana
aqilah yg shuke mekap 
cantik x mekap wan qarma :-)
cincin dijari
cincin tunang disarungkan oleh ibu aizim
kek dari aizim
sgt sweet
Alhamdulillah..segala berjalan lancar, aku dirisik pada 10/12/2011 dan telah pun menjadi tunangan Aizim pada 22/01/2012. .Langkah pertama untuk bergelar isteri dah pun dilalui... Semoga jodoh berpanjangan,Insya-Allah...amin.. :-)




Share/Bookmark

Tuesday, January 10, 2012

Pendaftaran ke IPG member2 gstt

Semalam..dak2 yg dpt tawaran ke IPG melapor diri kat maktab masing2...Sally 3pagi da sms suh wish dier yg sememangnyer berdebar2 nk p maktab...kak fizah pon samer...so..bermule semalam sally,k.fizah,aida,aiza dan semuer kwn gstt yg dpt twran maktab memulakan perjuangan bagi mendapatkan ikhtisas pendidikan bagi mencapai cita2 menjadi seorang pendidik...gud luck semuer...kitowang yg masuk universiti plak 20hb Feb nie mendaftar so masih boleh releks lg walo jantung kdg2 dup dap dup dap berdebar..maklumla otak da berkarat lame xjd student..Alhamdulillah aku dpt tawaran DPLI kat UTHM bidang Pend.Teknologi Maklumat, Aizim plak..dpt USM bidang Pend.Geografi (elok sgt la b..xberkembang..hehe)
"wei..kaki akk mcm nk tercabut da sejak semalam ade program nie.." kate k.fizah sewaktu aku kol dier tengahari td..tgh orentasi tu seminggu..minggu dpn start kuliah katenyer..haha..terukla kene orentasi nie..kne bgn awal..tdo lambat..bekejar2...sbr jo la

**menghitung hari bahagia..semoga segala berjalan lancar dan dipanjangkan jodoh hingga ke akhirnya..amin..dup dap (k.fizah..pakar deko..jgn luper yer...hehe)


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails