AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Monday, May 30, 2011

Juara Mentor Salma

hazama & azri af 9
erra & protege nyer salma..juara baru
balas time silent comedy..besh

Arini aku leh ngantuk sgt..aku bgn2 jek tdo, da nk umum sape pemenang mentor da...hehe..kowang bygkn la, aku mane penah tgk pun mentor nie..final ni la aku nk layan..baru la aku kenal sape salma tu sang juaranyer, selame nie dgr citer jek...shiha tempat ke 2(aku ingat sgt shiha nie time prelude af3 dulu, dier tak dpt masuk, berjaye gak dier tonjolkan bakat dier kat mentor plak)

Bnyk program realiti da sampai kemuncak...af9 pon da nk abes..skrg da masuk minggu ke 9, juga aku rashe kurang auranyer...tp aku start follow sejak hazama (dak prelude af4 dulu, juge penyanyi sandaran M.U.H) masuk dlm kezutan operasi gugur pelajar yg xberpotensi...hazama nie mmg besh la...patot dari af4 dier masuk, jadi juara ganti faizal juara yg fake tu,hehe...so skrg aku tgk dier nie berentap sengit dgn fina (jugak masuk dlm operasi gugur)...tp kalo dlm undian hazama tinggi, tenaga pengajar plak pilih fina..fina lebih markah tuk dpt imuniti tewus ke final..(fiky ckp muke fina mcm akilah ank buah aku tu..hehe)paling penting nera beby da tersingkirrr..haha..tula b sokong pempuan cantik jek, owg tgk bakat la..wek

Maharaja lawak plak..my balas da tersingkir..uhuhu..seperti dijangke la...r2 plak yg dpt masuk, walopun tersingkir awal...pape pon balas pon da cukup hepi da sampai minggu ke 9, jozan still besh...aku xnk jambu wei jadi maharaja lawak...skrg aku tgk jambu jek juri shuke


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails