AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Thursday, March 17, 2011

SEGMEN BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN ( FIZIKAL )


Sila jawab soalan ini ...

1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

Jwb : mmg la pernah, pempuan normal ekz...jatuh cinta dari fizikal lantaran terpancar keperibadiaannyer kat fizikal tu...

2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?

Jwb : utamekn gak, tp xperlula terlalu ensem..just sedap mate memandang..sweet..kalo xpentingkn fizikal, nnt gaduh2 tgk muke, xsejuk hati plak, yg penting biler keperibadian seseorg tu bgs, dari wajah akn terpampar kemanisan tu..xperlu la ensem sgt

3.Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

Jwb : mate & bibir..mater leh tgk keromantikan n kejujuran, bibir...senyuman yg manis

4.Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

Jwb : setuju sgt..kalo lelaki, cukup mkn bini bagi, kalo pempuan plak..bahagie gak..yela berbadan duer..hehe

5.Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

Jwb : hmm..setuju sket2...slalunyer gtu la, tp ader gak laki xkacak mane, tp kaki pempuan, mungkin terer mengusha, ayat2 manis..n ader gak pempuan xcantik tp meterial terlebih..mintk mcm2...nk psgn kaye jek..yg cantik pon ade yg baik gak, xkesah pon kawen owg biase2..

6.Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..

Jwb : Farid kamil kot..tp aku xminat dier, dah aku tgk kwn2 aku ramai suker dier, mungkin stail dier yg nmpk macho,gentle tapi romantik kot...pempuan plak..lisa surihani la kot..da aku tgk ramai dak2 laki suker dier tp aku xminat gak, aku suke scha al yahya...n kalo aku jadik laki baik aku carik pempuan bertudung yg solehah..ehehe

7.Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

Jwb : sgt puas hati...sweet

8.Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

Jwb : puas hati gak la..sedang2 jek..kurus sgt kang xlawa la...

9.Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

Jwb : perlu...menjaga tubuh badan termasuk la menjaga kesihatan...kalo terlalu gemuk & kurus..problem kn...& tubuh bdn kene la smart, bersih..dalam Islam pun sukekn kebersihan & kekemasan

10.Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

Jwb : yup, tp ader yg mujarab, tp kalo xmam..tewus naik bergande2 atau effect lain, pendapat aku, baik la kuruskn bdn kaedah sendirik, kawal pemakanan..makan mknn berkhasiat, kuarngkn lemak, n bnykkn bersenam dari mencube ubat2 yg xtentu arah tu

Ingin join..klik cni hehe..bosan2 leh jawab


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails