AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Friday, March 4, 2011

Wan & Cucu samer2 masuk wad

fiky masuk wad

ni time aku jage fiky kat wad, time ni fiky da nk kuar da...tu yg hepi jek

mate mak da jadik mcm david teo..aku ckp la kat mak..hehe...ni kat wad

'da elok sket lum mato wan???' tanye mak pade fiky yg lari dari wad dier jap..maklum la da cehat sker

membace asuh...aku lagik bowink time nie....yela, da la aku pon xcehat

makan kat wad...

Ha ni yg aku nk citer nie..nape la aku sebuk sgt minggu nie...ahad aritu, fiky da mule demam...mak plak da mule timbul kesan kat kepale dier..mlm tu, aku loye2 sgt n sakit pale,hari isnin...aku plak rashe xsedap bdn...pale sakit sgt...lenguh2..mcm nk demam...skali aku baru jek nk ngadu aku ni xcehat...aku bgn2 pagi je kecoh biler mate mak aku da makin mengecil...mak ckp xsakit..tp mcm kebas..xtau sakit ape, fiky plak demam panas..tewus aku anta dowang ke klinik, walo pun aku xbape cehat..n kat klinik..demam fiky tinggi sgt..39 plus plus suhu dier, terpakse amek darah n jaram bnyk kali kat ctu, mak plak, doc ckp mungkin elergik, salah mkn..n bg injection...tunggu2 sampai petang...mate mak makin bengkak, fiky punyer suhu xturun2, tunggu kakngah lik umah, mlm tu kitowang ke Hospital Kuala Pilah..n keduer2 mak & fiky kene tahan wad...wan & cucu skali masuk..huhu...bygkn mlm tu lik umah, da la aku sememangnyer nga xbape cehat...aku rashe pale makin berat...

Sehari smlm, fiky da cehat n dibenarkn kuar wad..aku pi jemput, sbb kakngah de hal kat HKL...mase tu demam aku da makin teruk da...

Then, 2 hari 2 mlm..baru plak mak dpt kuar wad..time tu mak da izinkn aku ke Shah Alam cari keje dgn alang kat saner..nk tau mak sakit ape sbnrnyer?salah pakai alat kosmetik..inai kat kepale yg mak letak, rupenyer da expired...uhuhu..pengajaran la...pape pon alat kosmetik, walopun bkn makanan...tp tetap ader tarikh luput tau..

Alhamdulillah, semuer da cehat da..demam panas aku pun beransur sembuh sebelum pi ke Shah Alam...


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails