AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Monday, March 7, 2011

Kau tipu tipu tipu kami lagik (ala2 nazmi R.Lwk)

di bank BSN Kuala Pilah time balik..beli no pin DPLI..tetap mencube

iqbar time memule kene cabar bwk kerete..yela ade lesen, nk duk releks jek

bekpes kat kepci..sumer amek chicken porridge n coffee...walopun wit xbape ader, hehe

siyes nyer iba bwk keter..dier suh amek gmbr nie

kat kolam ikan dekat ngan mahkamah kat seremban 2

qazreen & aku...dtg cni bergmbr jek...sambil tgk ikan

iba ckp, kolam ni de ikan keli besar...tu besar sgt..tp xjelas la plak

kak fizah, jage iba baik2..pesan aida tu...kalo dier menggatal, kasik lempang jek..haha

iba,k.fizah n qazreen

Arini, pagi2 lagi aku,k.fizah,iqbar n qazreen da kuar pi sban...first nk teman kn qazreen pi mahkamah..kes dier punyer keter kene cium buntut kat bkt putus dulu, lom settle..n lagik satu kitowang nk pi JPNS tny sal gstt tu..betol ke ader nyer nk amek 13k gstt tu n dpt kdc...sampai2 kat seremban 2, siva peguam qaz kol n bgtau perbicaraan ditangguhkn...tewus kitowang ke kolam ikan dekat2 ctu..yela, nk pi jejalan sumer xder wit...gstt kn..mane de keje..

Kendian kitowang ke JPNS, n tny la sal gstt tu..n ternyater owg tu ckp, itu hanye kater2 menteri, mane de arahan yg sah suh amek sumer gstt yg diberhentikn thn lps...gedik tol kn...

Lik tu tewus singgah mam kat ampangan, n patah lik biler nk sampai k.pilah dan ke ampangan semuler sbb enset qazreen tinggal dlm bilik air kat ampangan...pastu suh iqbar bwk keter...tuk pertame kali..haha..agak teliti la dier bwk..n kitowang rncg bukak bisnes sendirik da pasni..xgantung harap lagik pade gstt..

m_h__d_n... kau tipu tipu kami lagik..yoyo la kowang..janji2 politik jek..cit...pora


Share/Bookmark

4 comments:

Pena Marhaen said...

kalau tak pandai menipu bukan ahli politik namanya..hehe..

sabar je laa..mungkin ada rezeki yg lebih baik selepas ni,yg penting gigih mencuba..saya dulu pun menganggur lama jgk sebelum dapat kerja sekarang..

nabilah_2908 said...

oh...sungguhka dia menipu..?

hrumm..masa dgr berita..mmg dh jangka dah pasal ni semua...

kata2 tu..hanya nk meraih undi... :)

sabar yer...bumi Allah luas...pasti akan ada rezeki utk kamu...jgn putus asa...teruskan usaha.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
TRILOGI CINTA

Qistina Filzah said...

pena marhean : tu la pasal..hmm..da ckp kat beriter,front page..kene la tunaikn
nabilah : yup, rezeki dimana2...

alongxp said...

tanya sama pokok...apa sebab goyang, nnt jwb pokok "klu ko tanye aku,aku nk tanye sape?"

Related Posts with Thumbnails