AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Saturday, March 5, 2011

Cinta bersegi-segi

13000 GSTT terus tugas

Kekonfiusan dalam kesah percintaan ini..ikuti kesahnyer

Watak-watak utama :-

  • Nana
  • Fiq
  • Kimy
  • Daniel

Nana..seorang gadis yg sedang berusaha meyempurnakan impiannya...walo bagaimana pun, Nana telah pun mempunyai pilihan hati atau pendek kater mencintai seorang jejaka dgn setulus hatinya iaitu Fiq, namun yang menjadi cintanya masih belum ke jinjang pelamin adalah kerana Fiq seperti tidak bersungguh dalam perhubungan. Suruh datang meminang, banyak kali ckp 'sy akn dtg meminang awk' tapi habuk pun tarak..tetibe menyepi seribu bahasa...kemudian datang semule meyatakan kesungguhan..dek kerana Nana nie terlalu menyintai Fiq, dier tetap setia.

Nana mempunyai seorang abg, abg nyer menyatakan pada Nana bahawa tidak ada guna menunggu Fiq kerana pangai hot hot chicken shit nyer tu, lalu memperkenalkan Kimy, kwn abgnyer untuk berkahwin dgn Nana. Kimy seorang jejaka kaya dan beriman, Nana telah pun berjumpa dengan Kimy, dan mula berkawan, namun mendapati dirinya dengan Kimy tidak mempunyai keserasian. Kimy lebih sukakan Nana menjadi seorang perempuan yang berdikari sedangkan Nana seorang perempuan yg amat manje...hanya Fiq lelaki yg rajin melayan karenah manje si Nana di satu ketika dulu. Walopun kini sudah semakin berubah.

Dek kerana Nana berasa kecewa, dia tekad hendak meninggalkan Fiq lalu berkenalan dengan seorang jejaka lain iaitu Daniel...Daniel ternyata terpikat dengan Nana walo pada pertama kali berjumpa, & dek kerana amat memahami Nana, Daniel telah pun menyatakan kesudian untuk meminang Nana pada bila-bila masa. Disaat bunga2 cinta Nana sedang bercambah dengan Daniel, hubungan mereka terganggu..kerana tiba2 Fiq menghubungi Nana dan memberitahu betapa selama ini Fiq amat memerlukan Nana dan akan datang meminang dalam masa terdekat. hati Nana berbunga-bunga, namun....

  • kawan-kawan menasihati, boleh percayakah kata2 Fiq lagi sedangkn sudah bnyk kali dilukai..walopun kini nmpk Fiq seperti bersungguh2
  • abg Nana tidak lagi mahu Nana mempercayai Fiq, namun mak & ayah nyer seperti termakan kater2 Fiq dan tetap memilih Fiq untuk calon menantunya yang terbaik
  • Daniel masih setia menunggu Nana, walopun tahu Nana mungkin akan pergi kepada Fiq, namun Nana perlu segera membuat keputusan
  • Kimy kini sudah tahu, Nana tidak menginginkannya, dan cuba mengusha kawan Nana pula, Farah...

Antara Fiq & Daniel, yang mana patut Nana pilih...dan mungkin juga Kimy boleh menjadi pilihan walo tidak serasi????

Ehehehehehe...panjang lebar aku merepet..sebenarnyer ni bkn kesah cinta bersegi2..tapi kesah dlm membuat keputusan???grrrr

Nana : Seorang bekas guru GSTT

Fiq : Pekerjaan sebagai guru GSTT

Daniel : Kerje supervisor kat parkson

Kimy : Kerje dgn Haji Mustafa

(boleh percaya ke yerrr???13000 gstt akan diambil semuler berkhidmat & diserap ke KDC)


Share/Bookmark

7 comments:

♥izah.thaqif♥ said...

: novel? :)

cik faez said...

komplikated tol citer .. xpham . hehe

Eyra Rizal: Your MUA said...

BASIC TO ADVANCE MAKEUP CLASS BY: EYRA RIZAL

VENUE 1: SHAH ALAM
DATE: 26TH MARCH 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 2: JB
DATE: 17TH APRIL 2011
FEES: RM350/PERSON

VENUE 3:
SABAH
DATE: 24TH APRIL 2011
FEES: RM400/PERSON



SYLLABUS:

**INTRODUCTION TO PRODUCTS & TOOLS
**ANALYZING SKIN TYPES/COLORS & SHAPES
**FOUNDATION TYPES & COLORS WHICH SUITS THE SKIN
**SHADING & CONTOURING
**EYEBROW SHAPING
**2 BASIC EYESHADOW TECHNIQUES
**MORE TIPS & TRICKS WILL BE REVEALED DURING THE CLASS

HOW TO REGISTER??
SMS : [FULL NAME] space [IC NUMBER] space [VENUE] space [DATE] to 016-2128740

and kindly bank in your deposit payment RM200 to maybank account:
1580 8830 5272 (NORSHAHIRA SHAHRIZAL)

***** LAST REGISTRATION FOR SHAH ALAM : 25TH MARCH 2011
*****LAST REGISTRATION FOR JB : 13TH APRIL 2011
*****LAST REGISTRATTION FOR SABAH : 15TH APRIL 2011

MUA/MAKEUP INSTRUCTOR: EYRA RIZAL
ASSITANT: RIRIEY . N ( junior MUA)

Qistina Filzah said...

izah : novel??hehe
faez : mmg payah pon, citer mudah nyer, akq n kwn2 yg gstt yeye berciter2 nk jadik cekgu, tp muhyidin suker wat janji palsu nk serap tu

Pena Marhaen said...

tu semua janji palsu sempena pilihanraya umum je tu..kan PRU 13 dah dekat..hehe

faez said...

oowh .. skg dh susah ke nk jdik cekgu ttp ?

Qistina Filzah said...

janji palsuuuuuu...'rakyat diutamakan' kunun..kalo xnk amek, ckp jek la...xde peluang nk jadik cekgu tetap, ni wat janji2 manis plak...yoyo o jek la kowang nieeee

Related Posts with Thumbnails