AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Tuesday, February 8, 2011

♥Selamat Malam Sayang♥

vaseline ~ intensive rescue moisture locking lotion kat katil aku
IKLAN JAP..ehehe

Oceh...sebelum tdo..wish la nyte kat owg yg kiter syg kay...family,sahabat,kekasih sumerr..haha..aku nak citer nie pasal losyen...kowang sebelum tdo taruh losyen tak kat tgn?especially yg pempuan la...mesti ader losyen yg kowang sapu kn...aku nk citer la sal losyen vaseline..mak aku gune, tgn dier yg kering, mengelupas tewus elok banding losyen2 yg lain..yup bg aku vaseline bagus la, walopun bau dier xwangi sangat..tp kesan amat puas atie, bibir aku yg kering ni pun, pi klinik kerajaan, dier bagi gak vaseline tuk bibir...aku pun dah menggunakannyer skrg,so kowang sape2 yg nk lembutkn tgn n bibir tu beralih la ke vaseline kayyy...
" gudnite beby...ich liebe dich..sweet dream"


Share/Bookmark
Related Posts with Thumbnails