AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Friday, December 17, 2010

KDC Hanya Omong 0~

Apakah maksud berita ini?adakah hanya omong2 kosong jek?

Today meeting guru kat smkbk..tp kitowang gstt ni xperlu pegi la sbb masih lum dipanggil tuk aper2 tugasan.. & senyatanya...gstt bkn saje menjadi telur di hujung tanduk...tp da pecah separuh pun...cumer xabis pecah jek (erkk..faham ke kater bidalan aku ni..ehehe) sekarang hny ader 3 kekosongan guru je di smkbk...jikalau tiada guru posting yg masuk lagi pader Januari nie, 3 tempat kosong tu da ader namer yg stanby & ternyata aku & beberape owg kawan lagik xdisenaraikn...so bye2 smkbk..mmg da xde harapan.. & jika ader harapan pun kemungkinan di sekolah2 lain yg masih kekosongan..aku akn usaha kn tuk bertanya status gstt sebenar dlm cuti nie.. & stanby beberape keje lain..

Ha mengenai KDC tu...jgn harap la kengkawan...aku & kak fizah akaun da tny kat JPNS..ternyata belum ade pape arahan dari KPM lagik tuk membuke KDC hatta pader guru yg da ngajar hampir 5 tahun mcm kak fizah akaun..aku nie da jadik GSTT 3 tahun da pun lum ader harapan..hmm..nape la peluang KDC,KPLI atau DPLI tu tak di buker peluang tuk orang yang mcm kami????yg da ader pengalaman mengajar bertahun2??




Share/Bookmark

1 comments:

cik faez said...

sabar la kak .. sistem cekgu2 skg dh lain kn . cekgu dulu2 lps masuk maktab , confirm dh jd cekgu . mcm ayah sy la tu .

Related Posts with Thumbnails