AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Saturday, October 23, 2010

Jangan memberi harapan,jika TAK INGIN memiliki ✿


Ececeh..melihatkan tajuk seperti di atas, of coz la

(Jiwangz Time) nyer part ♥

Baru2 ini bnyk masalah & permasalahan berada di sekeliling aku...

Kesah si A yg berkawan rapat dgn si B...sampaikan kwn2 si B tu da pikir mereka nie ader hubungan spesel la kn..lagik2 si B nga solo, nmpk plak dier teruja berkawan dgn si A, walopun si A & si B belum ader perkataan declare 'kau kekasihku' pun..

Nak jadik cerita, terbongkar kesah, si A sudah berpunya, so..apa tujuan nk berkawan rapat & tahu kawan2 si B mengenen2 kn..duk terima jekk..bg aku jgn la wat owg berharap gtu...kalo da diri tu dlm hati owg lain, wat pe xbgtau awal...kejam tu

Mujur si B belum terlanjur menyintai lagik, mungkin baru terlanjur menyukai...

Macam aku pun amek pengajaran, kalo maner2 laki yg wat ayat2 manis kat kiter, belum tentu dier menyukai kiter, mungkin sekadar bergurau...da namernyer pe'el lelaki kn, jgn la mudah terbuai2 perasaan tu...gtu gak tuk semuer kengkawan aku & student2 yg asik masuk berchenta jek..nk carik seseorang yg ikhlas terhadap kiter mmg payah..tanpe sebab yg jelas dier akn blah gtu jek..

Begitu gak kiter, jgn memberi harapan pada owg yg kiter xnk dier berada spesel dlm atie kiter..mungkin belum terbuka atie untuk dier, mane la tau kn,satu hari nnt terbukak atie

tny la hati,tny la iman,tny la pemilik cinta itu..

Allah S.W.T.. 

Dia akan memberi jawapan ♥


Share/Bookmark

7 comments:

nurul hunsi said...

wahh,,trae husni..hehehehehe..penah kene mcm nyh..huahuahua

Qistina Filzah said...

hehe,cekgu pon penah kene

fAez sHamyEleA said...

jom pakat nyanyi,,terlanjur cinta,,lagu rosa dgn ungu tu,,hehe

Qistina Filzah said...

terlanjur cinta tu besh,penuh makne gak tu,ahahaha

ajrina said...

spe yg kejam sgt wt cg mctu...tpi jdikn itu stu pebgajrn jgn wt lg tau..

Qistina Filzah said...

hehe..tula ader la owg yg kejam tu..ja'at kn

ajrina said...

mmng jht..tpi ckg jgn blaz dendam kt org lain plak nnti..

Related Posts with Thumbnails