AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Friday, October 1, 2010

Guru Posting ganti GSTT

raya thn lps kat umah aizim,thn nie kureng bergmbr sgt

Hmm...Isnin lps, guru2 posting dtg da, seramai 5 owg...spt yg dijanjikan...5 owg dari geng2 gstt akn ditamatkn perkhidmatan kat skola tu (mungkin leh sambung kat skola lain) beriter yg amat menyedihkan..yela, kwn2 kiter, rapat plak....2 tahun da bersamer..ditambah lagik Isnin lps gak, laptop aku wusak, xleh on...xtau wusak ape, kalo leh on leh gak aku cuber baiki, ni kene tunggu abg la, amek peralatan..jugak Isnin lps hampir2 putus kwn ngan seorg kwn, yela kene permainkn...ckp luar lain, ckp dlm atie lain...xsangke plak nk kene kn aku yg agak baik nie..huhu, sbr jek la...owg yg suke wat ayat manis ni mmg xleh percaye, terutame lelaki, jugak aku & kak fizah berselisih faham dgn sowang lagik geng gstt nie...tp tu la, masih majuk lagik budak tu...mmg hati dier lembut sgt, kalo ikot kak fizah 'lantak ko la.......' hmm...mungkin masih marah, aku da try pujuk, tp xberhasil, mungkin dier salah sangke yg aku perli2 dlm fb tu dier ingt perli dier, padahal bkn dier, tu member sowang lagik tu..ntahla...sejak guru2 posting nk dtg dulu pon, geng2 gstt mcm serabut jek memasing, guru posting baru tu ader la 2 owg yg nmpk peramah sket, yg lain masih segan kot...& utk pengetahuan sumer pempuan


Share/Bookmark

2 comments:

fAez sHamyEleA said...

akq teraniaya ke??kesian akq,,sy kalo kwn sndri blm pernah menganiaya..tp kalo kwn bese byk kali dh,,org mmg x ble d bg muke sgt kak..akq ni baik sgt kot,,tu yg kwn sndri sanggup buat jahat kt akq..saba jer la kak..

Qistina Filzah said...

tu la faez,akq ni baek sgt...sbb terpengaruh ngan muke luaran, nmpk mcm baek jek bdk eh...terpercaya la..mmg teraniaya...mmg kwn sendirik

Related Posts with Thumbnails