AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Saturday, July 10, 2010

Photoshoot Majalah Gigih 2010

cantik plak majalah gigih kelab alumni smkbk batch 80-90 nie, abg aku wat...yg xthn orenje tuuu kater penyukung kuat germany,hehe

2-3 hari nie aku busy wat photoshoot tuk majalah sekolah iaitu GIGIH 2010...kelas2 aku direliefkan...penat gakla...arap2 sidang redaksi & ajk akn dpt wat yg terbaikkkk...aku ditugaskn tuk design muke dpn ngan isik2 kat dlm tu...aku nga carik idea...ari ke 2 penggambaran mmg pening...nk layan karenah dak2 yg bahan aku sal kekalahan jerman dgn spain...tp aku da siap2 jawapan...mcm nk wat pc plak sbb penat nk trgkn sorang2 yg dtg tny..da la tensen, keje bnyk, tdo xcukup...ank2 murid plak sedap2 jek bahan aku...sabar jekla..arap kowang phm la yer...saper2 lagik kenekn cekgu pasni...siap la...grrrrrrrrrrrrrr


Share/Bookmark
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...