AHLAN WASAHLAN SELAMAT DATANG WELCOME WILLKOMMEN

Wednesday, September 16, 2009

Macam Library kan...

Pagi tadik, aku dgn aiza bergambar kat bilik guru model khas...iqbar ckp, nk suasana mcm library x?pi kat tempat rak buku tu...nmpk mcm library...heheh...bowink2 sementare tunggu kelas...itu la keje kitowang...arini jadual baru, so aku ngaja 1B dgn 2H jek...kalo dulu ari rabu...2C jek...huhu...tapi tadik time waktu kelas 2H, dowang xnk masuk kelas aku...nk tolong ustazah katenyer tuk qatam quran sok...aku bg jekla...aku pun lum kenal lagik dak2 2H ni...aku melepak jek kat makmal komputer atas...yela skrg kelas dh bnyk kat ctu, time ajar dak2 1B, dtg plak dak2 2C mintak disket dowang dgn buku...sumer ader...fariswan,syazwan,faiz,merah...mulai skrg dowang kene pakai makmal bwh...coz aku kene jage makmal atas, so senang la ngaja tewus kat ctu jek...


Share/Bookmark

3 comments:

Polis said...

Macam dah raya je.

Princess Ayumi said...

tu kat ne

Qistina Filzah said...

kat bilik guru ateh...model khas nyer cekgu ngan gstt jek

Related Posts with Thumbnails